marți, 6 iulie 2010

Cat de nou e inceputul?







Asa si ne-am mutat in Barcelona... Hmmmm, miscare inteligenta zic eu, asta vazand ce se intampla acasa (inca e acasa) in Romania.
Barcelona e un oras plin de viata, care ai senzatia ca nu se opreste niciodata si chiar daca nu poti tine pasul cu el, te trage el in ritmul lui. Ceea ce e curios e faptul ca cei care locuiesc aici sunt fani "fiesta si siesta" (dupa cum spunea un amic). Tot ce inseamna servicii, fie ele publice sau private, se misca cu o lentoare care te innebuneste. De la cei de la primarie la ospatarul de la restaurant.
Apropo de fiesta in total am petrecut aprox 10 zile aici si vreu sa zic ca poate doar in 3-4 nu a fost muzica in parcul din fata blocului, in rest am avut "discoteca" in fiecare seara pana pe la 1-2 noaptea. Lucru care nu m-a deranjat pt ca muzica e frumoasa... adica nu am avut parte de death, trash sau heavy metal.
Inceputul e greu, pentru ca trebuie sa ne facem rost de vreo 3 hartii fiecare dintre noi si bineinteles ca toate se obtin din locuri diferite si trebuie stat la cozi diferite. Functionarii lor de la primarie sunt la fel de plictisiti ca si cei din Romania. Ce ma surprinde (am cautat mult cuvantul) e ca nimeni, chiar daca sunt de la serviciul pt straini, nu vorbeste engleza... NIMENI. Aici daca nu vorbesti spaniola sau catalana esti pe nicaieri, pt ca spaniolii nu prea cred in limbi straine (aviz amatorilor). In rest sunt foarte draguti si au rabdare sa imi formulez bruma de spaniola pe care o stiu intr-o propozitie, sa le spun ce imi doresc. Le place sa vorbeasca mult si sa iti povesteasca chestii si asteapta de la tine sa le spui ce e cu tine aici si ce vrei tu de la viata, asta chiar daca tu te-ai dus la magazin sa cumperi o cana...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu